att klippa sig är det värsta!

Igår var jag och jobbade på Örebro cupen i innebandy, jag jobbade i kiosken från 21,00 till 24,00. Men jag kollade på lite matcher och gick runt med alla i laget (:  Hade jätte kul! ÖSK HF-93 <3
Idag var jag och klippte mig på stan, jag blev inte nöjd! Jag hatar att klippa mig, det bli oftast fel och det tar ca en månad innan jag blir någorlunda nöjd med håret. Ska snart duscha och försöka fixa till det själv och se om det blir bättre då, jag ska ju till conventum ikv med laget. Typ ett disco för innebandy cupen. Ska bli kul! (: Aja, på stan så fick jag ett mineral puder, hårspray och hårspännen av mamma. Min bror köpte ett par badbyxor, (:
Jag kanske lägger upp en bild sen på håret, men förvänta er ingenting ;)
kram på er :*



dagens citat:
Citerar andra gör
endast de som inte själva
 har något att säga.
MARTIN COBORN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0