new clothes, she's so sweet.

Ursäkta att jag inte har skrivit på länge. Har inte orkat riktigt, men ni överlever nog. Föressten idag kom bästa  sötnosen till skolan, fy vad jag har saknat henne. Now everything's back to normal.
I helgen sov jag över hos min kompis Jessica, hade jätte kul! Vi nördade dator, film, och TV-spel :D haha
Idag var jag upp på stan en sväng med en kompis, sen vart det mormor&morfar och äta. Där fick jag leta bland deras kläder och hittade en hel drös med kläder. Mest skjortor men även en tröj-liknande sak. söt var den i alla fall. Ska nog dra på mig den imorrn! Tog lite pics på alla kläder, de ser ganska lika ut allihopa.
Läste genom mina mejl nyss, blev chockad när jag läste att jag har träning på torsdag i Pettersbergs bollhall kl 20,30 - 22,00. Det var inte roligt, missar en massa på teven. Den är nämligen mitt liv, min trogne vän genom ur och skur, vått och torrt, nöd och lust. April april, klart den inte är mitt liv. Kommer nog iaf vara rejält trött på fredag i skolan. Hoppas att ni haft en bra helg och fått lite vila iaf.
kram på er :*






dagens citat:
"
Aliquando et insanire iucundum est"
- Ibland är det skönt att få vara galen.
latinskt ordspråk.

Kommentarer
Postat av: emma

Fina! Gillar den på andra bilden mest :)

2008-04-02 @ 15:11:06
URL: http://hhejemma.blogg.se
Postat av: JohannaMix

Snyggt med rosett i midjan! kram

2008-04-02 @ 15:53:00
URL: http://johannamix.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0