våår

image44

ngn stans på väg till en match.

idag var det idrott på idrottshuset, fy jag har den sämsta konditionen i världshistorien. Aja, vi slutade ca 16,00 och jag gick en stund med Pauline. B Ä S T A. Jag har värsta vårkänslorna och solen skiner. Jag känner mig sprallig (:
Snart ska jag till Pettersberg och träna med 92 och 91 tjejorna, vi ska träna med klister 20,00 till 22,00. Och föressten imorgon ska jag klippa mig, fast bara toppa och klippa sne lugg. Förut hade jag rak lugg men det orkar jag inte med. hahaha.
kram på er :*



dagens citat:
Våren är den härliga tid då vi alla
skyndar ut i det fria för att äntligen
kunna inandas friska avgaser
CARLO MANZONI

Kommentarer
Postat av: emma

Cool bild :)

2008-04-09 @ 09:05:32
URL: http://hhejemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0