dagens klädsel torsdag

image28
vit skjorta;h&m divided
skärp;mammas gammla
tights;h&m
vitt linne;bikbok
hade även armband från topshop & h&m.
det var en av sakerna jag köpte i stockholm.

idag var jag en sväng till mormor och sydde klart min kjol. kanske kommer bild på det senare. Jag blev sådär nöjd. Men det var ganska roligt att göra den i alla fall. Sen åkte jag hem och satte mig vid datorn och kollade runt bland alla gammla sidor som jag är medlem i, haha för tråkigt. Jag hade tänkt att jag skulle baka chokladmuffins idag, men icke sa nicke det blev det inte. Jag orkade inte, får väl bli en annan dag, för jag måste ha choooklaaad! Det är så gott, men jag borde hålla mig undan från det ;)
Imorrn blir det träning igen, roligt. Fast jag har kramp i vaderna. Får nog ta och stretcha bort det snart, fast nä det orkar jag inte. Jag vill börja på friskis&svettis, men jag har inga pengar för tillfället så det blir inte heller av. Föressten nu kom jag på att vi åker till POLEN om två veckor med konfirmationen. Det kommer bli kul! Jag längtar, okrar inte med två veckor till i skolan. Det är ändå inget som händer där.
Oj vilket långt inlägg det blev nu, hoppas ni orkade läsa (:
kram på er :*




dagens citat:
Friendship is the hardest thing in the whole world to explain.
It's not something you learn at school.
But if you haven't learned the meaning of friendship,
you really haven't learned anything.
MUHAMMAD ALI

Kommentarer
Postat av: channie

sjukt fin klädsel och du ska shoppa med mig!
ååh jag längtar som fan till poleen!
Och du får allt ta och ha på dig din nya kjol i skolan puss:*

2008-02-28 @ 22:48:16
URL: http://channiiiee.blogg.se
Postat av: Josiee

Lottar ut sjukt snygga Steve Madden pumps i bloggen nu om du är sugen! Bara att kommentera!:)

2008-02-29 @ 13:39:48
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: p

kria på dig nu gumsan!!

2008-02-29 @ 15:37:53
URL: http://paulinnes.blogg.se
Postat av: Alexandra

Fin header! :)

2008-03-01 @ 08:03:59
URL: http://whattowear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0