home sweet home.

nu är jag hemma från en jätte rolig "helg" i stockholm med Pauline och hennes mamma. Dom har nämligen en lägenhet i sthlm. Vi åkte tåg dit på torsdag och kom hem med tåg på lördag. ((:
Vi gick på bio också, vi såg Juno. Jätte bra film! Hon hade för skön personlighet. Jag älskar scenen när han kommer till henne på sjukhuset och lägger sig brevid henne och hon gråter. fy, jag grät nästan också.
jag handlade ganska mycket, men har inte orkat ta kort på det än. kanske gör det imorrn eller  ngn annan dag. Ni får hålla er tills dess. tack gumman för att jag fick följa med! :*

Idag var jag på IKEA med fam. Jag handlade svart tyg och en lampa. Jag ska sy en kjol! Får se när, men det ska bli av! kram på er :*

Kommentarer
Postat av: EVELINA

fin header =)

2008-02-25 @ 15:09:22
URL: http://metrobloggen.se/evelinaas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0