match'

Idag hade jag match med handbollen, det gick inte bra! Vi förlorade med 10-22 mot  RP linköping. Vi spelade inte speciellt bra heller, nä det var uselt och jag gjorde absolut inte mitt bästa. Men vi får väl lägga matchen bakom oss, det kommer ju fler matcher. Jag sitter hemma hos Pauline, vi tittar på Melodifestivalen. Jag satt alltid och kolla på det när jag var liten. Minnen..  Jessica var här en stund också, henne hade man saknat. Ska sova här hos Pauline och sen åka till  konfirmationen, då får man träffa channie. Henne saknar jag som tusan! Efter det ska jag åka till farmor & farfar i Linköping. Farfar fyller år, stannar över natten bara. Det var jätte längesen jag träffade dom, roligt.
Nä nu ska jag kolla på melodifestivalen med pauline, det kanske kommer en dagens outfit.
kram på er  ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0