my little treasure

image8
     ( jag & min syster )


Idag var jag i skolan, fick ett prov tillbaka. Är nog sådär nöjd. Vet att jag kunde bätte, och så var det lite slarv fel också. Men nu är jag ledig från skolan i 3 veckor !!!! Och när jag kom hem från skolan så pratade pappa om hans kompis som ska öppna ett café i mars. Och jag kanske ska få sommar jobb där! :D gissa vad glad jag blev, sen så sa pappa att han hade tagit med ett par målarbyxor från hans jobb som hade blivit över. Det är normalt ettorna på gymasiet som har dom, men det hade tydligen blivit över. Så nu slipper jag ha på min mjukisbyxor eller pappas gammla stora byxor till min PRAO v.7.  Och så fick jag semlor när jag kom hem också, men nej det var inte speciellt gott. Dom var så torra och äckliga, men bättre en än ingen. rigth ? Nu ska jag snart byta om och dra på träning, sista träningen på ca 2 veckor.  Gissa om jag kommer vara tränings sugen när jag kommer hem!
kram på er (:

två dagar kvaaar! (Y'   <3

Kommentarer
Postat av: pauline

Vaa ?? ska din pappa öppna caffe ??:Ohahahaha då måste jag ochså få jobba där ;)

2008-02-01 @ 16:39:45
URL: http://paulinnes.blogg.se
Postat av: channie

Ni två är så gulliga!
Haha du ska hjälpa mig med headern på min sida innan du drar till Tyckland bruttan :*

2008-02-02 @ 15:42:54
URL: http://channiiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0