PRAO'

Hejsan, det var ett tag sen jag skrev. Den här veckan började jag på min PRAO. Jag praoar på Krafft Måleri, det är faktist jätte kul! Funderar på att ta måleri på gymnasiet. Det är  bara 3 år. Men vi får se, jag har i alla fall fått måla tak, element och lister. Och idag fick jag tapetsera lite också, kul men ganska svårt! Imorgon byter vi plats, ska måla ett kök tror jag. Och det ligger vid 12;ans sträcka så jag slipper byta till 17. Igår slutade jag ca 14 så jag hälsade på Pauline en stund, det var ju en vecka sen vi sågs. Hahaha, hon har 2 snygga killar på sitt jobb och 1 ful. ;D Jag slutade vid 12 idag, det var bara tapeterna  kvar så jag hade inget att göra. Vi var och fikade på tybble central idag för att min handledare fyller 40. Hans förman bjöd, och så kom det en kille som min pappa tydligen hade jobbat hos förut. Roligt,  roligt. Jag har ju turen att känna min handledare, idag så sa han att han kommer så väl ihåg när han höll mig som liten bebis och tycker att jag har växt upp så fort. Jag har och kommer gå i mjukisbyxor hela veckan. Med en tofs och inget smink! Orkar inget annat, tar ju bussen 20 över 6 på morgonen. Går i arbetskläder hela dagarna, byter bara om för att åka bussen. Nä, nu ska jag nog ta och titta på tv. Sen ska jag soooova för jag är sjukt trött. 
Kram på er ((:


image14

Kommentarer
Postat av: Ameli & Emelie

Förstår att du är helt slut. Jag hade också varit det. Hoppas du får en rolig dag, trots din trötthet! :)

2008-02-13 @ 10:27:20
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: channie

Vad kuuul ! ;) jo jag tycker det är AS kul att hålla på och måla vi kanske skulle ta måleri i gymnasiet tsm hah !

2008-02-13 @ 20:34:40
URL: http://channiiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0