today is a beautiful day.

idag var jag ute och sprang, min bror följde med på cykel. Men efter halva vägen går cykeln sönder, bakhjulet har fasnat. Så vi får släpa och dra dendär cykeln hela vägen hem. Men vi kom ju ut i alla fall, min bror data nörden. Sen kom vi hem till ett tomt hus, skönt! Så vi fixade lunch och tittade på Sagan om de två tornen. Jag älskar alla tre filmerna! Dvärgen är min favorit. Sen kom resten av familjen hem, så både jag och min bror gick tillbaka till våra datorer och vi sitter fortfarande kvar. Jag har pysslat med photoshop endel, men fattar fortfarande inte hur man klistar in en annan bild. Aja, och så gjorde jag en ny header lite snabbt. Men den får duga. Jag ska nog snart gå och lägga mig, ska ju till stockholm med pauline imorgon. Vi kommer hem på Lördag ((((:

Igår träffade jag channie på stan och gick i lite affärer och tog en fika. Mycket trevligt! (:
Sen när jag kom hem så satte jag mig vid datorn, inte speciellt ovanligt. Men i alla fall, jag kollade efter sommarjobb. Jag satt från ca kl 5 till ca 10. Men hittade jag något? NEJ självklart inte! jag satt i evigheter och letade bara efter sommarjobb. Vad arg jag blev, jag vill ju ha sommarjobb och skrapa ihop lite pengar. Så om någon har tips på bra sätt att få sommarjobb så SNÄLLA skriv! (:
Nä nu ska jag lägga mig,
kram på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0