längesedan.

det var ett tag sedan, men har inte haft tid eller ork. Nästa vecka fyller jag femton och har redan börjat fundera över vilken linje jag ska ta till gymnasiet. Det känns som jag nyss gick i sexan eller något liknande. Jag vill tillbaka till dagis och smutsa ner mina kläder igen, slippa allt skitsnack och leka med alla. Man brydde sig inte om vad man skulle ta på sig på morgonen, bara slängde på sig ngt och ville så gärna komma till dagis igen. Jag ville aldrig åka hem från dagis. Vem ville? På  sommaren när hela familjen åkte och badade, tog med sig matsäck för hela dagen. Då ville man umgås med mamma och pappa. Livet var allt bra härligt då.


                                                                             
dagens citat
Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig.
Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.
NALLE PUH





Kommentarer
Postat av: Anonym

http://topnoveller.blogg.se/

2008-06-17 @ 13:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0