dagens klädsel torsdag

image32
svart tee;intersport
vitt linne:bikbok
leggings:h&m
vitt silkesband:tygaffär

Jag har fått ett sommarjobb nu! Det är äntligen bekräftat, eller nja jag måste fortfarande ringa till komunen om någonting. Men det fixar sig nog. Idag var jag en sväng till  pauline efter skolan, sen drog jag hem och gjorde klart engelska läxan för denhär veckan. Har inte hänt så myckt idag, på lördag är det handbolls match. Jag vet inte vilka vi spelar mot. sånt håller jag aldrig reda på, haha. Hoppas att det går bra i alla fall! (:
kram på er :*



dagens citat:
De viktigaste sakerna är
 de svåraste att säga
 eftersom ord försvagar dem.
STEPHEN KING

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

svar: tack!

2008-03-08 @ 01:45:45
URL: http://sandr4.blogg.se
Postat av: mathilda

fint med silkesbandet!

2008-03-08 @ 18:14:47
URL: http://thildastyle.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0