full rulle.

image35
gammal bild.

Idag klockan nio på morgonen skulle vårat lag ( ÖSK ) samlas på birgitta skolans idrottshall för vi hade match. Vi förlorade med 10-13 men det var en rolig match, första halvlek var jätte dålig. Vi spelade verkligen dåligt, men i andra halvlek så kaskade vi upp oss och hade riktigt kul! Efter den matchen var det bara att slänga på sig brallor och tröja och gå ut och äta i vårsolen och vänta på bussen som vi hade beställt för vi skulle åka till västerås och spela en till match. den matchen gick rent ut sagt skit! Jag spelade verkligen skit, jag hade ingen ork kvar efter förra matchen. Min tränare blev arg på mig och det blev bara för mycket. Men hälften in i andra halvlek så spelade jag faktist ganska bra. Eller ja jag försökte i alla fall. Vi förlorade stort 8-28. Sen var det att ducha och slänga sig i bussen för färd hem. När vi kom hem till örebro igen kom mamma och hämtade mig, vi åkte och hämtade Pauline för att hon skulle sova hos mig. Imorrn ska vi till P O L E N och jag är grymt peppad! Vi och channié åker med konfirmationen, vi ska åka till ett barnhem och ge en del saker och så fick man om man ville ta med sig gammla barnkläder. Så jag har självklart med mig TRE stora svarta sopsäckar fulla med kläder! Och vi har fortfarande kvar en massa.. Aja, bara barnen blir glada! Sen så ska vi till ett koncentrations läger, det längtar jag efter faktist. Jag vill bara se&höra hur det var. Fy vad hemst det måste ha varit! Och så ska vi till ngt slott också.
Så det blir inget bloggande fram tills på torsdag, då kanske jag lägger ut en massa bilder.
kram på er :*



dagens citat:
Hoppet är en bra sak -
 kanske den bästa saken,
och bra saker dör aldrig.
STEPHEN KING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0