match lördag

match idag, spelade skit! vi förlorade med ett antal bollar, en match att glömma. fy vad besviken jag är på mig själv, jag vet att jag kan bättre men av någon anledning så kommer det aldrig på match. Allt försvinner bara när jag står på plan och ska spela, idag kunde jag inte ens spela rulle ordentligt. Det kändes som om jag bara förstörde för laget, förlåt. Efter det så tog jag bussen hem och tog det lungt. Somnade en timme, jag var jätte trött. är fortfarande.
Under kvällen har jag funderat över vänskap, hur snabbt två personer kan glida isär. Över en vecka eller så, så är allting man hade nästan borta. Fy, jag vill inte förlora de vänner jag har. Dom betyder för mycket, jag kanske inte visar det så bra men jag älskar verkligen dom och vore ingenting utan dom. Jag ska försöka visa det bättre, men det är svårt. jag är helt enkelkt inte en sån person. Jag tänker det, men säger och visar aldrig det. <3



dagens citat:
Du är inte bara ansvarig
 för vad du säger,
 utan även för det du inte säger.
MARTIN LUTHER


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0