segdag.

idag har jag varit trött hela dan, och det har varit rikitig segt. Fast det var ganska roligt att prata med några elever från en skola i england. Dom är här på besök den här veckan om jag inte misstar mig. Det kan hända för jag är riktigt trött, fast igår så somnade jag tidigt. Men det är ju alltid så att om man sover länge så blir man trött, eller det är så för mig i alla fall. Jag har gått runt i mys kläder idag, fast jag hade min nya tröja från h&m. Jaja, moving on..
Jag gick hem igen idag från bussen, jag har gjort det varenda dag nu. Det är jätte skönt, men det tar bara ca en kvart eller så. kanske ska börja ta en omväg så jag får lite extra mortion. eller, nä kanske inte. Sånt orkar jag inte med. ;) Snart ska jag kolla på Gossip Girl, äntligen! Jag har längtat en hel vecka, Efter det blir det Gynning det är också väldigt bra, kanske inte så givande programm. Men sånt får man nog av i skolan tycker jag, hah. Åh, vad jag har lust att äta choklad, men det orkar jag inte åka och köpa och så har jag inga pengar. allt går åt till Polen. Föressten så är det bara 11 dagar kvar nu! (:
tråkigt inlägg, men det får ni leva med ;)
kram på er :*



dagens citat:
You are the one,
the only person with
whom I'll shop for clothes.
Because you're the only
who will say
"
Have you seen yourself
from behind
?!"
PAM BROWN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0