sjuk.

Jag har gått och blivit sjuker, någonting med halsen. Så jag stannade hemma i fredags, missade träningen. Och idag missade jag matchen.. inte bra, ville vara med. Men icke sa nicke det gick inte, Dom vann, vet inte poängställningen. men dom vann iaf. mycket bra gjort!
Jaa, jag har inte gjort någonting dehär två dagarna. som vanligt när jag är sjuk kollar jag på tv heeeeela dan lång. Mina ögon blir nästan fyrkantiga. Men idag så tog jag tag i min engelska läxa, vi ska läsa en engelsk bok. Jag valde Goodnigth mister Tom. Den är ganska bra, men jätte svår. Det är jätte mycket ihopsatta ord eller vad det heter. Jag förstår mig inte på det. Men jag lyckades komma till sida 44 eller ngt sådant. Imorrn blir det lika mycket så jag kommer till sida 80 någonting. Någonting annat måste man ju göra, föressten en av våra datorer har pajat. Fast den är ju inte riktigt våran, mamma och pappa fick den av typ komunen eller någonting sådant som hjälpmedel, det är en bildtelefon i den. Mina föräldar är ju döva, liksom nästan resten av släkten är. Så dom fick låna den som hjälpmedel. Den är faktist jätte bra! haha, intressant va? ;)
Vilket tråkigt inlägg, hoppas ni klarade att läsa det i alla fall. (:
Vad ska ni göra ikväll ? :))
kram på er :*



dagens citat:
Being with you is
like walking on a very
clear morning -
definitely the sensation
of beloning there.
E.B. WHITE

Kommentarer
Postat av: channie

fint citat!

2008-03-01 @ 19:44:04
URL: http://channiiiee.blogg.se
Postat av: mathi

väldigt fint citat, vackert.
krya på dig :)

2008-03-01 @ 22:12:56
URL: http://thildastyle.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0