söndag.

fortfarande sjuk, men är bättre! (: Jag har läst ett kapitel i engelskaboken, ska fortsätta senare. Tråkig bok om jag får säga så. Föressten, var det ingen Björn Gustavsson igår? Jag kollar inte på melodifestivalen så jag undrar. Det finns ingenting på youtube så det var det antagligen inte. Detta gjorde min dag aningen tråkigare. Men jag överlever nog. ;) Jag funderar på att ta kort på min kjol och samtidigt kläpå mig kläder i stället för pyjamas. Jo det ska jag nog, så kolla gärna efter en uppdatering senare! (: Ett dagens citat rammlar nog in senare också.
Föressten jag har underbara vänner <3
kram på er :*


Kommentarer
Postat av: jessica

Sötunge

2008-03-02 @ 15:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0