vårsolen

image31

Det är så härligt att gå i vårsolen och tänka på minnen,
 tränka på vad som ska hända i sommar när man ska
skapa nya minnen med vänner och familj. Man mår bra
i hela kroppen och själen.


Idag var det skola igen, inte roligt. Men dagen gick ganska snabbt i alla fall. På NO fick vi skära, ta och kolla på ett fårs inälvor som till exempel hjärta, lungor, lever och njure. Det luktade som rå kycklingfile eller ngt liknande blandat med fisk lukt.  Det luktade inte gott! Men det var ganska roligt i alla fall. Hur ofta får man göra det i livet, ja om man inte ska bli någonting med det att göra.. Sen blev det bussen hem, det satt två döva killar på bussen ( senare fick jag reda på att det var pappas elever ) jag förstod ju vad dom pratade om, och så börjar dom prata om mig. Vet inte riktigt om vad, men jag såg att det var mig dom pratade om. Hahaha, jag hade lust att gå fram till dom och säga något liknande som Vad vill du mig?. Men det gjorde jag inte.. Haha, sen frågade jag pappa om det var hans elever. Joo det var det visst. Nä, nog om det. Nu ska jag snart iväg på handbolls träning, roligt! Jag missade ju senaste träningen och matchen eftersom jag var sjuk. Oh, jag glömde nästan. Det är 10 dagar kvar tills vi åker! ((((((:  Jag och channie längtar, pauline tror att vi kommer ha jätte tråkigt. Men nehej du, för det ska vi inte ha! Vi ska ha det rajraj, haha. Vad ska ni göra idag? ((:
kram på er :*



dagens citat:
Ah, how good it feels!
The band of an old friend!
HENRY WADSWORTH
LONGFELLOW

Kommentarer
Postat av: channie

DU vi ska ha det bättre än bäst yess som du sa det ska bli rajraaaaaj och partaaaj alltså sååå bääääst! Längtar och imorrn ska jag fota din outfit vettu pusspuss channie:*

2008-03-03 @ 18:17:45
URL: http://channiiiee.blogg.se
Postat av: erajcii

kommer till skolan imorrn :D:D

2008-03-04 @ 18:35:33
URL: http://eeerica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0