veckan.


kickbar bild.

Ojoj, jag har inte skrivit på länge. Jag har inte orkat att sätta mig vid en dator. (:
I måndags var jag på idrottshuset här i Örebro. Damerna skulle spela match och vårat lag var jour lag. Vi skulle alltså sälja godis m.m, ta inträde och torka svett på plan om det behöves. Så det var ingen träning den dan. Vi hade jätte kul i kiosken (:  I tisdags så var jag hos min mormor & morfar en stund efter skolan innan jag tog bussen till skolan igen för jag skulle sälja fika på skolan för föräldrarkören. Jag missade Gossip girl men en i min klass ska ladda ner den til mig. (: På onsdagen så var det möte med konfirmationen inför POLEN ((: Vi fick lite information om resan. Idag har jag varit hos min mormor som fyller år, nu ska jag snart börja packa inför Polen och sen blir det nog läxor.
kram på er :*



dagens citat:
A friend's writing
 on an envelope lifts
the heart on the
 rainiest morning.
CHARLOTTE GRAY

Kommentarer
Postat av: Jessi

mysig blogg :) Fin header!

2008-03-13 @ 18:10:37
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: channie

vart hittar du alla dessa fina, vackra citat :*

puss

2008-03-13 @ 20:21:17
URL: http://channiiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0